The Secret World - Eingang zu AgarthaVor wenigen Tagen stellte Funcom bereits die vorläufigen Patchnotes für Update 1.2 von The Secret World zur Verfügung. Davor wird jedoch noch Update 1.1.2 aufgespielt werden, das mittlerweile bereits auf dem TestLive-Server des Spiels eingetroffen ist. Die vorläufigen Patchnotes findest du in diesem Artikel.

Neben einigen allgemeinen Änderungen beinhaltet Update 1.1.2 bisher Bugfixes und Anpassungen bei den Dungeons Polaris und Das Ankh sowie bei diversen Missionen in Kingsmouth, Blue Mountain, Savage Coast und Der schattenhafte Wald.

Wie immer stellen die Patchnotes vom TestLive-Server nicht zwingendermaßen die finale Version des Updates dar, dennoch geben sie einen guten ersten Überblick darüber, welche Änderungen geplant sind. Wann das Update auf den Live-Servern aufgespielt wird, hat Funcom noch nicht bekanntgegeben, möglich ist jedoch, dass es am kommenden Dienstag im Rahmen der allwöchentlichen, offiziellen Serverwartung online geht. Wir halten dich natürlich auf dem Laufenden, sobald es Neuigkeiten gibt.

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Update am 12.08.2012: Die vorläufigen Patchnotes wurden in den letzten Tagen um einige Punkte ergänzt. Einmal nach unten scrollen bitte! 😉

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Update 1.1.2 – Vorläufige Patchnotes (09.08.2012)

**These notes do not necessarily reflect the final version that will be deployed on Live**

General

  • Removed the need to chew tacos – they can now be consumed in under a second. Note: We cannot be held responsible for choking or other health risks related to rapid food consumption.
  • Improved the cast and cooldown times on the Faction Mark items.
  • Using Faction Marks will not put players in combat anymore.
  • Fixed an error when trying to connect to Facebook.
  • Fixed an issue where some characters could not authenticate with the chat server.

Dungeons

  • Polaris – The Ur-Draug will now do a line of sight check after agroing a character to make sure he can actually see that character. If not, he’ll resume patrolling.
  • The Ankh – Reduced the health of Melothat by 20%.

Missions

Kingsmouth

  • The Pick-Up – One of the 3 doors will always allow the player to pass through to the other side.

Blue Mountain

  • Detritus Prime: Fixed an issue that prevented players from completing the mission Detritus Prime.

The Savage Coast

  • Ami Legend – The Tenebrous Brood Ravager should now always spawn during tier 2.

The Shadowy Forest

  • Last Dance of the Padurii – Tier 3 – Capturing Music Essence from spirits must now be done individually if players are to receive the Humming Box correctly. As such, team credit for these goals are now disabled.

Update – 10.08.2012

Dungeons

  • A new, more attractive and less cluttered buff marker for Nightmare dungeon timers has been added. This is purely visual, and doesn’t change how the system works at all.

Hell Fallen

  • Ascendant ninjas have gone back to ninja school and learned how not to run away.

The Facility

  • Soviet laser targeting systems have been upgraded. Lasers will no longer follow you back to the Anima Well.

Missions

  • Fixed an issue which caused some players to be unable to move after watching a cinematic in the Virgula Divina mission.

City of the Sun God

  • Halls of Lost Records: Resolved an issue preventing players from interacting with the nodes

Update – 11.08.2012

General

  • Fixed an issue where flying NPCs would slide across the ground.

Quelle: Funcom


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Kommentare zu "The Secret World: Vorläufige Patchnotes für Update 1.1.2 [Update]"

Immer her damit kann nie genug fixes geben :3